dissabte, 24 d’octubre del 2009

A Joan Brossa, in memoriam

Homenatge a Joan Brossa
"Transgredir és saltar-se les normes. I això es el que han fet un col•lectiu de fotògrafs de Foto Art Manresa, tot partint de textos d’autors transgressors."

Aquesta és la meva contibució a l'exposició TRANSGRESSORS. Les obres es tenien de basar en el text de l'artista escollit, però vaig preferir saltar-me les normes i fer aquest fotopoema d'homentatge al meu poeta preferit.
L'exposició forma part del cicle de foment de la lectura "Tocats de Lletra", i es pot visitar fins el 6 de Novembre al Centre Cívic "Selves i Carner" de Manresa.

5 comentaris:

neus ha dit...

és una preciositat Ferran!

Helena Bonals ha dit...

És molt original i ben trobat.

Ferran Cerdans Serra ha dit...

gràcies! he intentat que fos original i que transmetés aquest esperit transgressor que tot (foto)poema té de transmetre al meu parer, i si a més és una preciositat, doncs què més vull!! una abraçada

Alegria De La Huerta ha dit...

Molt Brossià ;)

Ferran Cerdans Serra ha dit...

jejeje Alegria! per mi l'alegria de la huerta sempre han estat les albergínies, però m'ho hauré de tornar a plantejar ;-)
La intenció era aquesta, un fotopoema que d'estil Brossià, gràcies!!!