dimarts, 1 de setembre del 2009

PERQUÈ LI DIUEN ESPORT SI VOLEN DIR FUTBOL?

crido això per dues raons principals:
- Pel percentatge que ocupa el futbol dins de la secció esportiva d'un desinformatiu qualsevol (i per tant, també dins del propi desinformatiu)
I especialment,
- Pels programes amb títols genèrics esportius que en realitat només parlen de futbol

Perquè és tan difícil evitar les esquitxades de la babaria intrínseca a tota la parafernalia que envolta aquest esport?

Avui si que m'he quedat a gust, ja em puc treure l'impermeable!

10 comentaris:

neus ha dit...

Tens tota la raó del món, ho reconec i te la dono.
Tot i que em sembla que sóc massa futbolera, m'agraden altres esports i sempre trobo que la informació (desinformació) curteja...

!- Pels programes amb títols genèrics esportius que en realitat només parlen de futbol"
i n'hi ha que pràcticament només parlen d'un equip!!!

Ferran Cerdans Serra ha dit...

és a dir: li diuen futbol i volen dir barça?
jejeje
gràcies elur!

Clidice ha dit...

sóc futbolera i del barça i ja n'estic fins al capdamunt. No miro la tele ni escolto la ràdio, perquè n'estic fins al capdamunt. Ja ho veus el que aconsegueixen :(

Ferran Cerdans Serra ha dit...

jo no sóc futbolero però si que m'agrada el futbol, com molts altres esports (a vegades inclús miro algun partit), el que em fa enrera és tot el món que l'envolta, sobretot el fet de que el converteixin en el més important del món, com si no hi hagués res més,
salut Clidice!

Alegria De La Huerta ha dit...

Jo sempre m'ha fet una altra pregunta... perquè els esports (aka futbol... akaBarça) tenen una secció pròpia als informatius, tant radiofònics com televisius, i en canvi d'altres blocs d'informació no tenen ni caràtula ni publicitat pròpia?

Unknown ha dit...

Per mi podrien eliminar tota la informació (sic) sobre "això" (poseu-li el nom que volgueu: esports-futbol-barça-depen-de-la cadena-també-pot-ser-real-madrid, ep). En un mitjà en què el temps és OR (literalment)mai no he entès que n'ocupi tan.

De fet és molt senzill d'entendre: 1- Jo no sóc públic objectiu.
2- tenen caràtula pròpia i patrocinis propis perquè tenen audiència (mooooolta audiència)
3- dit això: per què no els independitzen totalment? Perquè no fan un canal d'esports i eliminen això que anomenen "informació (sic)esportiva" dels informatius?
4- cal que la televisió pública gasti tants mitjans -que paguem tots- en això? futbol?

conclusió: fa molt que ja ni miro els informatius, tampoc. M'informo per altres mitjans.

neus ha dit...

Exacte!! jejeje

Bon dia!! ;*)

neus ha dit...

iep! i que consti que sóc culé fins la mèdula, è?! i que a vegades la informació sobre el Barça 'hasta' em sembla que curteja! jajajaja ;P

òscar ha dit...

soc molt futboler però reconec que la dictadura d'aquest esport damunt dels altres és d'una tirania brutal. la responsabilitat, però, no és tant del futbol com dels mitjans que li fan d'eterns "palmeros".

Ferran Cerdans Serra ha dit...

molt bones les vostres reflexions, com sempre, moltes gràcies pels comentaris!!