dijous, 31 de juliol del 2008

ja sóc al nivell 4!!

I no estic parlant d'un joc de rol.... avui m'han arribat els comentaris del professor del curs Nikon de fotografia digital.Entre les recomanacions, m'ha aconsellat: disparar molt en blanc i negre, per a centrar-me en la composició; i, tenint en compte les meves fotos, estudiar l'obra de Jacques-Henri Lartigue.

Ara estic doncs al quart i últim nivell. Un cop assimilats els conceptes d'aquest, ja només restarà el treball de final de curs, a escollir entre:
  • Fotografía de paisaje natural.
  • Fotografía de paisaje urbano (debe incluir alguna toma nocturna)
  • Retrato (debe combinar luz natural, flash, interiores y exteriores)
  • Reportaje (puedes escoger el tema que prefieras, pero las fotografías deben contar una pequeña historia)
  • Fotografía experimental (puedes realizar y aplicar diferentes técnicas, pero no repetir la misma fotografía)
Últimamament tot és escollir entre diferents opcions, igual que la vida mateixa... jeje
Paisatge urbà i natural han estat els dos primers que he eliminat (Ara mateix necessito acció, però que no consisteixi en córrer perseguit per una vaca...). De retrats n'he fet molts aquestes setmanes de postgrau, i vull fer fotos noves per aquest treball.
Estava doncs entre reportatge i experimental, però ja que vaig a bósnia a fer fotoperiodisme, segurament em decidiré a aprofitar un dels reportatges, tot i que, com sempre, tot depèn de les ganes que tingui de complicar-me la vida... De moment, a disfrutar-la!